Monday 15 January 2018

GILA - Yunk Tipah



GILA



Disclaimer: Cerpen ini mengandungi unsur bacaan yang tidak sesuai untuk pembaca di bawah umur 18 tahun. Diminta kerjasama pembaca sekalian, menjaga adab ketika melontarkan komentar agar tidak mencetuskan sebarang provokasi yang boleh menimbulkan isu. Kisah ini disiarkan sebagai bahan bacaan yang mengandungi nilai pengajaran dan ilmu secara umum. Terima kasih
============================

Ina, kau tau tak aku gilakan kau. Kau baik. Kau rajin tolong kawan-kawan kau. Kali pertama aku masuk ke sini kau rajin tegur aku. Kau tanya pasal anak bini aku. Kau minat dengan aku kan? Tapi kenapa manager cakap kau dah tunang disaat aku luahkan perasaan sayang pada kau dekat semua staff di sini? Lama sangat ke kau kenal dia? Kenapa tak pilih aku? Kau patut kahwin dengan aku bukan dia. Kau pun bergaji tinggi sukurangnya boleh tampung keluarga aku. Kan bagus begitu? Hahahhahaa….

Setiap detik aku lihat wajah kau. Walaupun bukan satu department, tapi aku rajin intai kau. Ada masa aku tunggu di pembahagi jalan. Untuk aku melihat kau buat pusingan U di depan dan lalu di hadapanku. Bongkaknya kau sedikit pun tidak memalingkan muka padaku. Mungkin orang kata jual mahal.

Tapi aku suka semua ni. Bertambah cinta aku pada kau. Ada masa aku sengaja memakirkan motorsikal aku bersebelahan motorsikal kau. Kadang bila tidak ada orang di situ aku belai motorsikal kau. Terasa seperti membelai kau kerana aku tahu itu memang harta kesayanganmu. Alangkah indahnya jika benar ini badanmu yang ku belai.

Saat ini kau sudah bernikah dengannya. Sampai hati ye kau meninggalkan aku. Upsss….. Terperasan sendiri pula aku seolah pernah bercinta dengan kau sayang. Tak mengapa, aku yakin kau akan cari aku sebab aku lebih berpengalaman untuk memuaskan nafsu kau di ranjang. Mustahil aku rasa kau mampu bertahan kerana suami kau masih duduk berjauhan dengan kau. Bak kata dalam page KRT orang PJJ la katakan.

Sebelum ini bila staff lain beritahu kau yang aku suka kau, kau mula larikan diri dari aku. Apatah lagi bila sudah bernikah dengan pilihan hatimu. Sedikit pun kau tak hiraukan aku. Tapi sesungguhnya aku yakin kau milikku. Kau mahukan khidmat aku. Tak apa-apa sayang. Aku akan datang padamu….. Muaacchhh~~

Hari ini kau balik lewat. Aku sorok di kawasan yang kau tidak sangka. 8 malam…… Memandangkan yang lain masih tidak kelihatan, aku memeluk kau dari belakang sambil tanganku menutup mulutmu. Aku tahu kau sering berkata pada yang lain yang aku ni busuk. Tapi hari ni aku wangi sayang. Marilah berdakap bersamaku. Marilah sayang.

Aku bawa kau di belakang bangunan di mana yang lain tidak akan nampak kita. Badan kau gebu. Aku suka sangat sayang. Nafsu aku membuak-buak. Kau terbaring di atas tanah. Tangan kau aku ikatkan di pagar atas kepalamu. Kaki sebelah kanan di tiang sini. Kaki sebelah kiri di tiang sana. Tak sangka badan kau sangat mengiurkan. Aku tutup mata dan mulut kau. Diam sayangku… Diam… Abang sedang membelaimu sayang…. Jangan buat abang marah my honey…. I LOVE YOU SAYANGKU… Mari kita bermesra.. Sayang cakap LOVE ABANG jugak? Abang tak dengarlah sayang. Lupa pula abang dah sumbat kain kat mulut sayang. Hihihiii….

Di saat aku cuba membuka butang bajumu mataku kelam secara tiba-tiba. Tukul yang ada di tepi bangunan aku capai dan ku hentakkan tepat di tangan kiriku sehingga hancur. Aku hentak dan hentak dan hentak. Aku menjerit kesakitan. Arghhhhhhh!!! Krik Kruk Krekkk bunyi tulangku dihancurkan.

Tangan kananku dengan pantas membawa haluan ke dahiku. Prakkkkk… Krukkkk…. Ktakkk… Bau hanyir darah menusuk hidungku tapi aku tak kisah sebab aku selalu berbau busuk bak katamu Ina. Kemudian kedua mataku pula menjadi mangsa. Splashhh… Shrittt….. Memancut-mancut darahku keluar. Tidak berhenti di situ, seluruh tubuhku dihenyak dengan tukul itu. Sakitnya Tuhan sahaja yang tahu. Aku ingat Tuhan pula. Nak buat jahat tak terfikir pula aku. Padan muka aku kan?

Aku terdengar suara Johari yang bekerja sebagai penjaga bangunan pejabat ini. Dia menjerit meminta aku berhentikan perbuatanku ini. Tapi apakan daya tangan kananku masih kuat menghenyak anggota badan yang lain. Aku juga terdengar suara tangisan Ina. Sayang, sayang maukan pada abang?

Hehheee… Abang yakin sebenarnya sayang menangis kerana abang cedera. Bukan sebab abang nak berasmara dengan sayang kan? Sayang suka abang belai sayang bukan? Hahahahaa… Aku ketawa seperti orang gila. Ya. Memang orang sekeliling aku gelarkan aku begitu. Tapi tidak kau Ina. Sebab itu aku sayang gila kat kau.

Tangan kananku berhenti dengan tiba-tiba apabila kedengaran siren polis. Aku terkulai layu dan tersungkur ke tanah. Aku lemah. Otakku berasa berdenyut. Kali terakhir aku sedar Cuma berasa lilitan besi di tangan kananku ini. Aku pengsan akhirnya.

Terasa sudah lama aku tidur. Secara tidak langsung aku mendengar suara lelaki tegas bunyinya. Polis mungkin. Lagaknya seperti di sekililingku terdapat doktor, polis dan keluargaku. Aku dikatakan sudah koma dan sangat mustahil untuk hidup. Kamu semua gila! Aku di sini masih mendengar. Aku sedar apa yang kamu semua katakan.

Nyawaku kamu semua mahu cabut? Hahaha. Tipu!! Tipu!!!!!! Aku terasa segala wayar di badanku dicabut. Lilitan besi juga dilepaskan. Kedengaran bunyi mesin berdekatanku…… TIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT……………

*******

*Komen*

Fiza : Ish si Typah ni. Buat cerita je mesti nak bunuh orang. Kejam betul!! Jangan buat cerita la oiiii.
PoPP_KIZS : Eee… Wat cite balas dendam je… Pangai tu mesti dok pikir cara penjahat jugak. Choi!
Unnamed : Karangan budak tadika. Boooo.
Lan : Pnjg cerpen ni cntik dah. Isi dye sy bg 5E…. X bes lgsg!!

*******

Korang kutuk crush aku ya. Susah payah dia membuat penulisan. Korang judge macam tu je. Laser je ayatnya. Tunggu kamu semua. “Wahai pendampingku, pergilah engkau mengganggu mimpi indah mereka. Jadikan mimpi ngeri sehingga mereka takut untuk melelapkan mata selamanya!”

BERSEDIAKAH ANDA WAHAI NETIZEN YANG BERASA DIRINYA SEMPURNA DAN SERING MENCARI KESALAHAN MANUSIA YANG LAIN?? JAGA-JAGA… ADA YANG MEMERHATI ANDA~

Nota: Gambar yang dipapar di media massa tolong jaga. Berjaga-jaga dengan orang sekililing. Kebanyakan wanita sebenarnya banyak alami situasi ini. Sila buat laporan polis sebelum jadi perkara yang lebih buruk. Lagi satu jaga adab ketika memberi komen. Tapi jangan la takut nak komen cerita saya. Kisah ini 30% kisah benar. 70% fiksyen. Terima kasih admin.

=============================
Suntingan Karya & Gambar : Azman Zainordin
Anda ada kisah seram, misteri, thriller ataupun mind-blowing?
Ayuh kongsikan kisah anda kepada kami. Hantar kisah anda ke e-mel aanrc2017@gmail.com

Nyatakan sekali nama akaun Facebook, Instagram, Twitter, blog atau webpage anda untuk tujuan pengkreditan.

No comments: